Vragen en antwoorden
U kan ons altijd bellen of e-mailen, maar misschien vind u het antwoord hieronder.
T: 085 – 0491 536
E: info@kruiszorgconnect.nl
U kan ons altijd bellen of e-mailen, maar misschien vind u het antwoord hieronder.
T: 085 – 0491 536
E: info@kruiszorgconnect.nl
Heeft u u vergist en wilt jouw bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij u met de annulering of wijziging.
Heeft u iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice.
KZC producten worden gratis via PostNL bezorgd. U betaalt geen verzendkosten.
Vind u het lastig om de juiste productkeuze te maken? Wij adviseren u graag en kunnen u bovendien helpen bij uw bestelling. Neem voor vragen contact op met onze klantenservice.
KZC biedt meerdere mogelijkheden om te betalen. Bekijk ze hieronder:
Betaalmethode | Betaalkosten |
---|---|
iDEAL | Gratis |
Creditcard | Gratis |
Bancontact (België) | Gratis |
KBC/CBC Betaalknop (België) | Gratis |
Belfius Direct Net (België) | Gratis |
SOFORT Banking (België) | Gratis |
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. U kunt iDEAL direct gebruiken als u gebruik maakt van internetbankieren bij: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
Doorgaans bieden creditcardmerken uitgebreide kopersbescherming en -verzekering. Momenteel ondersteunen we Visa, Mastercard, en American Express.
Bancontact is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. U kunt via uw eigen vertrouwde bankomgeving betalen. Met het kaartnummer en de vervaldatum, die op de betaalkaart staan, is betalen zo gebeurd. Via de zogeheten ‘digipas’ keurt u de betaling goed via uw eigen bankomgeving.
Alle online transacties zijn beveiligd door Mollie. Het maakt gebruik van het hoogste beveiligsniveau dat op dit moment beschikbaar is. Op de betaalpagina zijn al uw gegevens die u verzendt versleuteld via een extern geautoriseerd high-grade 256-bit SSL verbinding.
SSL staat voor Secure Sockets Layer en garandeert een veilige communicatie tussen de browser en KZC. Dit protocol versleutelt namelijk alle informatie die via uw computer en Kruiszorgconnect wordt verstuurd.
Bestelt u meerdere artikelen, dan doen wij ons best om alles in één keer te versturen. De levertijd van uw bestelling is gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
We versturen de bestellingen die u op KZC plaatst standaard via PostNL. Indien u op werkdagen besteld voor 15:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende dag geleverd, tenzij anders aangegeven.
Uw pakket wordt aangemeld bij PostNL zodra uw bestelling klaar is voor verzending. U ontvangt direct een e-mail met daarin de informatie (Track & Trace code) om uw pakket te volgen. Als u niet thuis bent, dan zal de bezorger een bericht achterlaten. In veel gevallen wordt uw pakket de volgende dag aangeboden.
Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode (die ontvangt u per e-mail) en de postcode van u als ontvanger.
Niet helemaal tevreden over uw product? Of is het stuk gegaan? Dat vinden we enorm jammer. Afhankelijk van het type situatie zullen we een geschikte oplossing voor u zoeken.
Na ontvangst, verzenden we dezelfde werkdag uw nieuwe product.
Binnen 14 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
Dan heeft u 2 jaar garantie op uw product. Neem hiervoor contact op.
U kunt telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 085 – 0491 536. Wij leggen u graag uit hoe u uw aankoop kan terug versturen via post.
Bij levering van producten:
Bij levering van diensten:
Garantie
Op alle door KZC geleverde hardware rust de originele fabrieksgarantie. De duur van de garantie wordt bepaald door de fabrikant. De minimale garantietermijn is één jaar. Op de productpagina’s staat vermeldt hoeveel maanden garantie er bij het product zit.
De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt, of zodra een monteur het apparaat heeft geïnstalleerd. Werkt uw apparaat niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Blikseminslag
Door blikseminslag kan uw apparaat kapot gaan. Laat het ons weten. Wij kijken dan wat we voor u kunnen betekenen.
Beschadiging, diefstal en verlies
Is er bij u ingebroken? Bent u apparatuur verloren of is uw apparatuur beschadigd door brand of lekkage? Dan vervalt de garantieregeling bij KZC. Vergoeding voor (reparatie of vervanging van) beschadigde, gestolen of verloren apparaten vallen onder uw inboedelverzekering. Neem hiervoor contact op met uw verzekeringsmaatschappij. Voor vragen over KZC producten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan hoe we u het beste kunnen helpen.
Is uw product stuk gegaan? Ontzettend jammer maar dat kan natuurlijk gebeuren! Afhankelijk van het type situatie zullen we een geschikte oplossing voor u zoeken.
Is het korter dan 2 jaar geleden dat u het apparaat hebt gekocht en is het buiten uw schuld om stuk?
Dan heeft u recht op garantie. Na uw melding ontvangt u van ons alle informatie over hoe u het apparaat terugstuurt per post. Neem hiervoor contact op.
Is het langer dan 2 jaar geleden dat u het apparaat hebt gekocht en is het buiten uw schuld om stuk?
Dan heeft geen garantie meer. Mogelijk kunnen wij uw product tegen een vergoeding repareren. Neem hiervoor contact op.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@staging.kruiszorgconnect.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Klik hier om de productvoorwaarden voor alarmeringen van KZC te bekijken.
Klik hier om de leveringsvoorwaarden van KZC te bekijken.
Bij levering van producten:
Bij levering van diensten:
Klik hier om het privacy beleid van KZC te bekijken.
Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven van onze producten en diensten. Onze reviews worden daarom op onpartijdige wijze beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen genomen om de echtheid van reviews te garanderen. Je kunt lezen over deze maatregelen hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeaus gegeven.
Wilt u uw accountgegevens of factureringsgegevens wijzigen? Dit kan via mijnpersonenalarm.nl door een e-mail te sturen naar: info@staging.kruiszorgconnect.nl
Houdt u rekening met een verwerkingstermijn van drie tot vijf werkdagen. U ontvangt van ons nog een bevestiging.
Wilt u uw huidige abonnementsvorm wijzigen of uw abonnement uitbreiden? Dit kan op mijnpersonenalarm.nl of door een e-mail te sturen naar: info@staging.kruiszorgconnect.nl. Houd rekening met een verwerkingstermijn van drie tot vijf dagen.
Wilt u uw huidige abonnementsvorm opzeggen? Dit kan door een e-mail te sturen naar: info@staging.kruiszorgconnect.nl
Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand en met een verwerkingstermijn van drie tot vijf werkdagen. U ontvangt van ons een bevestiging.
Wijzigingen kunt u doorgeven via telefoonnummer 085 – 0491 536 (lokaal tarief). Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur.